czwartek, 30 sierpnia 2012

Chili

8 komentarzy:

  1. Piękna czerwień. Bardzo ładna bransoletka. Grtuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana ta kompozycja papryczki chili. Jaki to kolor koralików?Bardzo mi się podoba, a czerwonych mam najmniej.Pozdrawiam Cię serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagódko, niestety nie wiem jaki to kolor ;-((
      Koraliki uzyskałam z bardzo starego naszyjnika. Było ich sporo ale ponieważ są nierówne wybrałam te które najbardziej pasowały do siebie wielkością i tym sposobem wystarczyło ich na bransoletkę.
      Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  3. Bardzo Wam dziękuje za opinie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! Piękna czerwień, prawdziwa chili:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, ostra czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bransoletka :)
    A ja muszę się pochwalić, że w jednej z Twoich bransoletek dziś paraduję w pracy :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ala

    OdpowiedzUsuń